2007-08-18

Using Blog increased

စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားအေနနဲ႔ Blog မ်ားကုိတြင္တြင္က်ယ္က်ယ္အသုံးမျပဳၾကေသးေပမယ့္ တစ္ေန႔တာ ႀကဳံေတြ႕မႈမ်ား၊ အျဖစ္အပ်က္မ်ား၊ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သမွ်ကို အမ်ားသူငါသိရွိေအာင္ ေဖာ္ျပခ်င္သူမ်ားဟာ Blog မ်ားကို ပုိၿပီးအသုံးျပဳလာၾကပါတယ္။ အုိင္တီ ထြန္းကားလာေသာ ေခတ္မွာ အင္တာနက္သုံးစဲြသူဦးေရမွာ တျဖည္းျဖည္း နဲ႔ မ်ားလာတာေၾကာင့္ မိမိတုိ႔ Company နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ေၾကာ္ျငာေတြကို Blog လုပ္ၿပီးေၾကာ္ျငာသင့္ပါတယ္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ေက်ာ္ေအာင္လုိ႔ညာျခင္းမ်ဳိးမဟုတ္ပဲ မိမိတုိ႔၏ပစၥည္းမ်ားကို ေစ်းကြက္အတြင္းေ၀စုရေအာင္ ထိထိေရာက္ေရာက္နဲ႔၀ယ္ယူ အသုံးျပဳသူမ်ားပိုမုိစိတ္၀င္တစား သိရွိႏုိင္ဖုိ႔ရည္ညႊန္းလိုပါတယ္။ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အေနနဲ႔ မိမိတုိ႔ကုမၸဏီနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ၊ ဓာတ္ပုံေတြ ကို Blog လုပ္ၿပီး ေဖာ္ျပ ၾကမယ္ဆုိရင္ လုပ္ငန္းလည္းတြင္လာၿပီး Blog ကိုလည္း တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္နဲ႔ အသုံးျပဳလာၾကမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုဆုိရင္ လူငယ္အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ကုိယ္ပုိင္ Blog လုပ္ရတာကုိ အေတာ္ေလး ဆႏၵျပင္းျပ လာၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ လူငယ္ေတြက ကုိယ္တစ္ေန႔တာ သြားခဲ့တဲ့မွတ္တမ္းေတြ၊ ကိုယ္႐ုိက္ကူးခဲ့တဲ့ အမွတ္တရ ဓာတ္ပုံေတြကို တစ္ေန႔တစ္ခါလုိလုိ အၿမဲတမ္းတင္လာၾကပါတယ္။ ဒီလုိတင္ၿပီးသြားရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြကို တစ္ဆင့္စကားတစ္ဆင့္ေျပာၾကပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ကုိယ္က Chatting ၀င္ေနတယ္ဆုိရင္ Chatting ထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြကို ကုိယ္လုပ္ထားတဲ့ Blog အမည္ေတြကိုေပးတယ္။ သူေပးလုိက္တဲ့ Blog ေတြကို သူငယ္ခ်င္းေတြက ၀င္ၾကည့္မယ္၊ Blog ေပၚမွာ အခ်င္းခ်င္း မွ်ေ၀ခံစား ႏုိင္ၾကပါတယ္။ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း ရွင္မ်ားအေနနဲ႔ Blog မ်ားကို တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ အသုံးမျပဳၾကေသးေပမယ့္လည္း လူငယ္မ်ားမွာ Blog ေတြကို တစ္ခုထက္တစ္ခု ထပ္တုိးလုပ္လာၾကေၾကာင္း သိရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Myanmar Blog ျပဳလုပ္လုိၾကတဲ့ Myanmar Blogger ေတြအဆင္ေျပေအာင္ အသုံး၀င္တဲ့အခ်က္အလက္ေတြကို ေရးသားထားတဲ့ Blog ေတြကို စုစည္းၿပီး တင္ျပထားပါတယ္။ ဒါေတြကိုဖတ္ၿပီးရင္ ကုိယ္ပုိင္ Blog ေကာင္းတစ္ခုကုိ အလြယ္တကူ ဖန္တီး ႏုိင္မယ္လုိ႔ ထင္ျမင္မိပါတယ္။ တင္ထားတဲ့ Blog အသစ္ေတြေတြ႕ရင္ ေတြ႕သလုိထပ္ၿပီး Updated လုပ္ေပး သြားပါအုံးမယ္။ ပုိမုိေကာင္းမြန္တဲ့ Blog Technique နည္းစနစ္ေတြရွိရင္လည္း ထပ္ၿပီး အႀကံေပးႏုိင္ပါ တယ္။
၀ုိင္း၀န္းႀကိဳးပမ္းၾကတဲ့ Myanmar Blogger မ်ားအားလုံးကိုလည္း ေက်းဇူးအထူး တင္ရွိပါတယ္။
Myanmar Blogger မ်ား နည္းပညာမွာ ေနာက္မက်က်န္ေစဖုိ႔ ၀ုိင္း၀န္းႀကိဳးပမ္းၾကပါစုိ႔

No comments:

Up